سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاثیر درس فیزیک در کنکور ریاضی

تسلط کامل بر کتاب درسی در قدم اول، بهترین کار برای مطالعه فیزیک و فهمیدن آن است. در واقع بعد از تسلط بر مفاهیم کتاب درسی، تازه شما می تونید به سراغ کتاب های کمک آموزشی و تست های مختلف بروید.
بعد از تسلط کامل بر روی مفاهیم، حالا راحت تر می توانید با منطق تعالیم کتاب درسی و سوالات کنار بیایید. در واقع حالا باید سعی کنید تا ایده های اصلی سوالات مختلف رو درک کنید تا به سریع ترین حل ممکن در تیپ بندی سوالات مختلف برسید.

فیزیک در کنکور ریاضی تاثیر به شدت بالایی دارد جوری که میتواند با کوچک ترین جا ب جایی رتبه، محل دانشگاهی شما و رشته رو تغییر بده، پس در گام اول خودت رو تغییر بده قیل از اینکه فیزیک کنکور اینکار رو باهات کنه??
با برنامه ریزی درسی و حساب شده فیزیک کنکور رو شروع کن تا بتوانی تاثیر درس فیزیک در کنکور ریاضی مثبت کنی و در سال کنکور سربلند بیرونی بیای‌

 

تاثیر درس فیزیک در کنکور ریاضی

 

در سال‌های گذشته بارها اتفاق افتاده است که تعدادی از سوالات درس فیزیک کنکور ریاضی از همان تمرین های ساده کتاب درسی است و فقط اعداد تغییر کرده اند. متن و تمرینات کتاب درسی بسیار مهم هستند و پس از اینکه معلم تدریس کرد، تمرین‌های همان بخش را کامل حل کنید.
پس از اینکه تست‌های آموزشی را حل کردید، نوبت حل تست‌های زماندار است. تسلط شما باید در حدی باشد که در جلسه کنکور بتوانید در کمتر از 74 ثانیه به یک سوال پاسخ دهید بنابراین در حل تست‌های زماندار حتما 30 تعداد سوالات را مطابق با تعداد سوالات کنکور یعنی 30 تا در نظر بگیرید و زمان لازم نیز 37 دقیقه می‌باشد.
برای تست زدن در فیزیک مخصوصا تست‌های زماندار، سوالات را به سه قسمت تقسیم کنید. سوالاتی که جواب آنها را می‌توانید به دست آورید، سوالاتی که زمان بیشتری میخواهد و سوالاتی که هیچ مطالعه ای در آنها نداشته اید. با این روش بهتر می‌توانید مدیریت زمان کنید و از طرفی سوالات آسان را از دست نمی‌دهید.
حجم تست هایی که برای فیزیک تعیین می‌کنید نباید افراطی باشد و از بقیه درس ها عقب بمانید تعداد و حجم تست‌ها را باید با توجه به اهمیت مبحثی که مطالعه کرده اید، تعیین کنید و در واقع باید خودتان اولویت بندی کنید که چه مباحثی نیاز به تمرین و تست بیشتری دارند
اینگونه با برنامه ریزی دقیق و حساب شده میتوانید تاثیر درس فیزیک در کنکور ریاضی مثبت کنی و رتبه فیزیک کنکور خود را جا ب جا کنید آن هم به درست ترین شیوه ممکن.

اما ما اومدیم توی باشگاه جمعیت کلاس هارو محدود کردیم برای اینکه دانش آموزان بتوانند کلاس رو مدیریت کنند، هر دانش آموز بتواند در طول کلاس با معلم ارتباط برقرار کند و سوالات خود را از معلم بپرسد و تمرکز کلاس و معلم بر روی هدف دانش آموز باشد‌.

برای درس فیزیک قطعا بهترین جا باشگاه اومند میباشد.

این یکی از مزیت های مهم کلاس های فیزیک کنکور باشگاه اومند میباشد‌.
هر دانش آموز پشتیبان مخصوص به خود را دارد که در طول هفته پل ارتباطی بین دانش آموز و معلمان میباشد و پشتیبان ها تمامی کارهای بچهارو کنترل میکنند و مثل یک دوست و هم پا در این راه در کنار شما هستند تا به قله ی موفقیت خود برسید??
دانش آموزان کنکوری با باشگاه اومند نگران کنکور ریاضی نباشید. با برنامه ریزی صحیح و هدفمند در کنار مشاورین و متخصصین میتوانید به هدف خود برسید کنکور که شاخ و دم نداره فقط و فقط احتیاج به صبر و حوصله و تلاش شما داره.
کلاس های فیزیک کنکور در باشگاه اومند با اساتید برجسته در این زمینه برگزلر میشود و در طول هفته معلم به دانش آموز تمریناتی میدهد و در طول ترم امتحانی مبنی بر سنجش سطح بچها برگزار میشود تا معلم بفهمد هر دانش آموز چه مقدار از درس رو متوجه شده است.
هیچ چیزی از چشم باشگاه اومند و اساتید آن پنهان نخواهد ماند.

 

تاثیر درس فیزیک در کنکور ریاضی

 

تیم حرفه ای دپارتمان اومندی متشکل از مشاورین و مدرسین بسیار برجسته در زمینه های مختلف درسی و آموزشی میباشد و آماده ی خدمات رسانی به شما عزیزان میباشد.
تیم پشتیبانی اومند همه روزه با بچهای اومندی عزیز در ارتباط میباشند و پیگیر تمام کارها و تکالیف آنها میباشند تا همه چیز در وقت و زمان مقرر خودش انجام شود.

 

یه آرزو کن??
بنفش باشید??