سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باورهای غلط کنکور تجربی

حالا که نزدیک به زمان کنکور شده ایم با یک مقاله جذاب و کاربردی اومدم پیشتون تا به سوالات بسیاری از شماها در خصوص کنکور اونم از نوع تجربی پاسخ بدهم و باورهای غلط کنکور تجربی را بشناسیم. ??
اول از همه اومدم بهتون بگم که ممنون ازت که تا الان برای هدفت تلاش کردی و برای وقت و زندگی خودت ارزش قائل شدی و یک مسیر مشخصی رو پیش گرفته ای و قرار است با تمام سختی های راه به هدفت برسی
تبریک میگویم تو یک انسان بالغ و جنگنده هستی و من به این روحیه ی قدرت طلبت افتخار میکنم.
امیدوارم در کنکورتجربی که چندان هم دور نیست حاصل زحمات خودت را بیینی کنکوری عزیز??
شاید برای شماهم پیش اومده که بهتون بگن کنکور تجربی سخته و قبولی در آن مثل شکستن عاج فیل میمونه و کار هرکسی نیست؟??
بچها تمام این حرف هارو دور بریزید و به مسیرتون ادامه بدین چرا که هیچ تلاشی بی نتیجه نمیمونه قبول دارید؟
واسه برنده شدن در هر مسیری راهی است و راه و مسیر موفقیت در کنکور تجربی تلاش و استمرار و ادامه دادن به این مسیر با تمام سختی هاش میباشد‌
قدم اول برای موفقیت این است که شما برنامه ریزی صحیح داشته باشید و برای کل روز خودتون برنامه ریزی کنید و حتما حتما برای این کار یک دفتر جداگانه اختصاص دهید تا تمام کارها سرنظم و مرتب انجام شود.
وقتی که شما برای روز خودتان برنامه ریزی میکنید و مطابق با دفتر خودتان درس میخونید مسلماً به مرور زمان به اینکار عادت خواهید کرد و حس بهتری خواهید داشت و باعث میشود هیچ درسی را در روز مطالعه ای خود فراموش نکنید و علاوه بر آن پس از گذشت مدتی، هنگامی که سراغ دفتر برنامه ریزی خود بروید و روزهای برنامه ریزی شده خودتان را نگاه کنید و ساعات مطالعه خود در هر درس را نگاه کنید و به این مسیری که تا به امروز طی کرده اید در قالب یک دفتر نگاه کنید حس خیلی خوبی خواهید داشت و باعث میشود با انگیزه بیشتری به این مسیر ادامه دهید.

یکی از باورهای غلط کنکور تجربی که اکثر بچها را دچار ترس و تردید میکند این است که میگویند« درس زیست کنکور سخت میباشد»میدونید راه حل آن چیست؟

کنکوری های عزیز همانطور که خودتان میدانید درس زیست جز دروس اختصاصی و بسیار مهم کنکور تجربی میباشد و هرکسی که رویای دکتر شدن را داشته باشد در ابتدا باید درصد بسیار خوبی در درس زیست را به خود اختصاص دهد و درس زیست روی رتبه کل کنکور تاثیر به شدن بالایی دارد.
علت سختی درس زیست ترکیبی بودن تست های آن در کنکور میباشد و همین امر باعث سردرگمی دانش آموزان در جلسه کنکور میشود.خب حالا راه حل آن چیست؟
برای اینکه در روز کنکور بتوانید از پس اکثر سوالات زیست بر بیایید باید زیست را به صورت ترکیبی بخوانید و تست های ترکیبی زیادی بزنید تا با سبک زیست ترکیبی آشنا شوید و همین امر باعث میشود در جلسه کنکور شما بر مطالب مسلط باشید و کمتر دچار سر درگمی شوید.

یکی دیگر از باورهای غلط کنکور تجربی که اکثر دانش آموزان را از کنکور ناامید میکند این است که «من در دروس حفظی استعداد ندارم»

بچها بدانید و آگاه باشید که هیچ کس کامل نیست و قرار نیست که در تمامی دروس عالی و بی نقص باشید، همه ما انسانها دارای یک سری ایرادات هستیم.درسته که اشرف مخلوقات هستیم اما مغز متفکر که نیستیم یا ربات نیستیم که بتونیم در همه زمینها عالی و پرفکت باشیم.
ما باید نقطه قوت خودمان را پیدا کنیم و همام را تقویت کنیم تا پله های موفقیت را یکی یکی پشت سر بگذاریم پس شما هم میتوانید همینکار رو کنید و تمرکز خودتان را بر روی دروسی همانند فیزیک، ریاضی، شیمی و ازین قبیل بگذارید و قدرت خودتان را در این دروس به شدت بالا ببرید و نتیجه خوبی در کنکور بگیرید و این نقطه ضعف شما را تبدیل به نقطه قوت شما میکند شک نکنید??.
.

«کنکوری های زیادی هستن که شب تا صبح درس میخوانند و من در برابر آنها هیچی نیستم» یکی دیگر از باورهای غلط کنکور تجربی است که این روزها از دانش آموزان زیادی میشنوم.

هیچ کسی بر هیچ کس دیگری برتری ندارد و ساعات مطالعه بالا دلیل بر کیفیت عالی مطالعه نمیباشد پس این حرف کاملا از ریشه غلط است.سال کنکور به خصوص کنکور تجربی با توجه به تعداد بالای شرکت کنندگان بسیار حساس میباشد و هرکسی با هر توانایی که دارد طبق همان برنامه ریزی میکند و مطالعاتش را شروع میکند
برای مثال :یک نفر برای خواندن یک فصل فیزیک نیازمند 3 ساعت مطالعه میباشد و یک نفر دیگر برای خواندن همان فصل نیازمند 10 ساعت مطالعه باشد و مسیر یادگیری طولانی تری داشته باشد اما مقدار خواندن هردو یکسان میباشد فقط میزان ساعات مطالعه آنان متفاوت است پس در نتیجه نمیتوان بر این مسئله استناد کرد که هرکس بیشتر مطالعه کند موفق تر خواهد بود و از شما خواهش میکنم تمامی این باورهای غلط و بیهوده کنکور تجربی را کنار بگذارید و به مسیر سبز خودتان ادامه دهید و قطعا در پایان این مسیر برنده راه خواهید بود.
کلاس های کنکور تجربی در باشگاه اومند با متخصصین برجسته و عالی در هر زمینه درسی برگزار میشود و با پشتیبانی vip و ویژه ای که هر دانش آموز دارد یک سال پر از هیجان و عالی را برای کنکوری ها رقم میزند و هیچ چیز از چشم باشگاه اومند دور نخواهد ماند و به طرز شگفت انگیزی تمامی بچها کنترل و نظارت میشوند

 

باورهای غلط کنکور تجربی


پس همین حالا با شماره ای که در زیر این متن میبینید تماس بگیرید تا با روند فوق العاده باشگاه در خصوص کلاس های کنکور باشگاه آشنا شوید.

تیم حرفه ای دپارتمان اومند متشکل از مشاورین و مدرسین متخصص در زمینه های مختلف آموزشی میباشد و آماده ی خدمات رسانی به شما عزیزان است.
تیم پشتیبانی اومند همه روزه با بچهای باشگاه اومند در ارتباط میباشد و پیگیر تمام کارها و تکالیف آنها است تا همه چیز در وقت و زمان مقرر خودش انجام شود.

 

برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با نحوه برگزاری کلاس های کنکور تجربی باشگاه اومند با شماره 02128429823 داخلی یک تماس حاصل فرمایید
مثل آرزوهایت بنفش باش
بنفش باشید??